Fanfare de Echo, aangenaam!

Muziekvereniging de Echo bestaat al sinds 1912 en heeft als visie samen muziek maken, voor jong en oud, in opleiding of ervaren muzikant, iedereen doet mee!
We zijn vooral een culturele, sociale en toegankelijke vereniging die nog vele jaren muziek wil maken om zo klank en kleur aan de Hout-Blericks gemeenschap te geven.

Naast het fanfareorkest bestaat onze muziekvereniging uit slagwerkgroep drums of Echo, jeugdfanfare Echo sounds, samenspelgroep en de muziekstarters.

Jij als sympathisant draagt bij aan de continuïteit van de vereniging en alles wat we willen uitdragen. De bijdrage geeft ons de mogelijk o.a. te kunnen investeren in:
• Muziekopleiding voor jong en oud.
• Muzikale thema activiteiten op de basisschool.
• Opluisteren sociale en culturele activiteiten.
• Instrumenten en onderhoud hiervan.

Alvast bedankt.
Met vrolijke noot,
Bestuur en leden Fanfare De Echo.

Sympathisant van de Hout-Blerickse muziekcultuur

Wat mag je als sympathisant verwachten?

– Trotse vermelding op onze website.
– Je wordt automatisch op de hoogte gehouden van activiteiten van de fanfare.
– Enorme dankbaarheid en roem voor het in stand houden van onze mooie muziekcultuur.
– Tevens ontvang je een leuke attentie voor het uitdragen als sympathisant van fanfare De Echo.

Voor slechts € 5,00 per maand draag ook jij bij aan het in stand houden van de Hout-Blerickse muziekcultuur

Je kunt sympathisant worden van Fanfare de Echo door:

– Onderstaand formulier in te vullen.

– Een email met de gegevens te sturen naar info@fanfaredeecho.nl.

Ja, Ik wil graag “Sympathisant” worden van fanfare de Echo

Na ontvangst van uw inschrijving ontvangt u een bevestigingsmail waar alle (betalings)informatie in staat

Dit contactformulier is gedeactiveerd omdat u weigerde de Google reCAPTCHA-service te accepteren die nodig is om alle berichten die door het formulier worden verzonden, te valideren.